Vlucht en eerste dag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Joke en Ted Hageman - van der Moolen - WaarBenJij.nu Vlucht en eerste dag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Joke en Ted Hageman - van der Moolen - WaarBenJij.nu

Vlucht en eerste dag

Door: Joke en Ted

Blijf op de hoogte en volg Joke en Ted

28 Juli 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

De vlucht met KLM verliep vlot. Er was prachtig uitzicht op Groenland.
Het eten was bijzonder lekker. Absoluut geen 'vliegtuig-eten'.
Aangekomen in Los Angeles, auto opgehaald en naar het Hollywood Historic Hotel met een prima werkende tomtom van Kees.
Heel vroeg naar bed! We voelden wel dat het hier 9 uur vroeger is.

Dag 1:
Een wandeling door Hollywood met uiteraard Walk of fame en oude theaters. Met een open busje naar het Hollywood sign, Beverly Hills, waar we alle highlights zagen. Bijzonder leuk.
Gegeten bij Hugo's, aanbevolen door Laurie. Gewoon lekker!

• 30 Juli 2016 - 11:04

Gonny:

Hallo Amerika, Goed te horen dat onze tomtom jullie goed naar de 1e overnachting heeft gebracht in het drukke LA. Ondertussen zijn jullie vast alweer naar Jan en Laurie doorgetrokken. Wij hebben ons fietstochtje met de nw GPS gemaakt. Daar moet nog wel het nodige mee worden geoefend. Het beste lukte het als ook de bordjes van de route duidelijk waren!!! Fijne tijd, groeten en tot het volgende bericht.

Tags: walk of fame