Donderdag en vrijdag: Op weg naar het zuiden - Reisverslag uit La Jolla, Verenigde Staten van Joke en Ted Hageman - van der Moolen - WaarBenJij.nu Donderdag en vrijdag: Op weg naar het zuiden - Reisverslag uit La Jolla, Verenigde Staten van Joke en Ted Hageman - van der Moolen - WaarBenJij.nu

Donderdag en vrijdag: Op weg naar het zuiden

Blijf op de hoogte en volg Joke en Ted

30 Juli 2016 | Verenigde Staten, La Jolla

Met de gehuurde auto dwars door LA naar de kustweg en naar de pier van Santa Monica (net Scheveningen).
Vandaar naar Venice Muscle Beach. Er werd hard getraind door de macho's. Vervolgens naar Newport Beach, waar we een wandeling maakten langs strand en door de haven. Daarna naar het National State Park "Crystel Cove", waar we een kampeerplaats hadden gereserveerd.
Het werd uiteindelijk slapen in de auto, omdat we onze kampeerspullen lopend 3,5 mijl de bergen in moesten sjouwen. Vreselijk gelachen en nog goed geslapen ook.
Vrijdagochtend wakker geworden, ontbeten en een bergwandeling gemaakt. Daarna via highlights van Laurie, Rooftoprestaurant, 1000steps beach en haven van Dana Point naar La Jolla waar Jan en Laurie wonen. BBQ op de rooftop, La Jolla bezichtigd. Prachtig strand met rotsen en zeeleeuwen.

• 30 Juli 2016 - 18:06

Kees En Toos:

Ietwat jaloersmakend !! Maar in ieder geval lekker genieten hoor en de groeten aan Jan en Laurie(al ken ik haar niet)
    Toos en Kees

• 31 Juli 2016 - 11:54

Wim En Anneke:

Spannende start, genieten maar zoveel mogelijk.