Verder verblijf in la Jolla. - Reisverslag uit La Jolla, Verenigde Staten van Joke en Ted Hageman - van der Moolen - WaarBenJij.nu Verder verblijf in la Jolla. - Reisverslag uit La Jolla, Verenigde Staten van Joke en Ted Hageman - van der Moolen - WaarBenJij.nu

Verder verblijf in la Jolla.

Door: Joke en Ted

Blijf op de hoogte en volg Joke en Ted

03 Augustus 2016 | Verenigde Staten, La Jolla

Zondag 31 juli.
‘s Morgens op de fiets naar de Farmersmarkt in la Jolla. Een hele gestructureerde schone markt met veel biologische producten. Daarna Jan en Laurie opgezocht in het Calumetpark waar we, samen met hun hardloopgroep, een yogales kregen met uitzicht op zee. Heel bijzonder. Vervolgens namen Jan en Laurie ons mee naar San Diego voor een brunch ‘all you can eat’ alweer met een prachtig uitzicht nu op San Diego Bay. Heerlijk gegeten, oa. veel garnalen, krab en kreeft. Daarna de stad verkend. En de rest van de dag niet meer gegeten….

Maandag 1 augustus.
Met de über naar la Jolla Shore, gekayakt. en gesnorkeld. Op enkele meters van de zeeleeuwen gesnorkeld en Garibaldi vissen gezien. Geluncht bij een Mexicaans restaurantje ‘Barbarella”. Langs de Coast Walk teruggewandeld. Libanees gegeten bij Market Place.

Dinsdag 2 augustus.
Onze laatste dag in La Jolla. Gewinkeld en boodschappen gedaan voor het vervolg van onze reis bij Ralph’s, een hele grote supermarkt. Bij Trader Joe’s heerlijke gezonde producten gevonden. Voor Ted nog nieuwe teva’s gekocht, aangezien van de oude de zolen loslieten. Bij Ross, een soort outlet, vond Joke voor een prikkie een nieuwe ‘merk’outfit voor de hele zomer. Monument voor veteranen bezocht op de top van Mt. Soledad.
Na een koele duik in de oceaan, sloten we met zijn vieren ons verblijf af met Thais eten bij zonsondergang op de rotsen aan zee. Romantischer en mooier kon niet.
Tot slot nog het reisverslag bijgewerkt en de leuke reacties erop gelezen

• 05 Augustus 2016 - 10:30

Gonny:

Zal maar de rest van de vakantie in La Jolla blijven! Het moet daar geweldig zijn. Lekker eten de hele dag en romantische plekjes. Wauw!!!

• 05 Augustus 2016 - 10:32

Kees Van Der Vos:

Leuk verslag. Heerlijk genieten in America. De stranden zijn prachtig en het snorkelen is altijd een feest.
    Blijven genieten. Groetjes Kees